Boende i Riksgränsen under NM

AntonSandberg

Ny medlem
Hej!

Jag har bestämt mig för att köra NM i år men problemet är bara att boende tillgängligheten var lite sämre än jag trodde. Så ifall det är någon som behöver fylla ut sitt boende med en person. Det mesta är av intresse. Hör av er här eller via mail på antonsandberg@hotmail.se

Ja jag märket också det problemet, är det någon som vet om det finns någon camping som man kan bo på istället ?

Då hakar jag på och lämnar in önskan om det samma.. En extra säng som nån har över eller out of the Box tips.. :)

Samma här! Men är det nån som har koll på om campingen är kvar eller andra alternativ till att ställa dit husbil/husvagn/tält och ha möjlighet att koppla in sig på ett eluttag?

Gå ihop och skaffa ett militärtält, känns som det är det nya svarta i gränsen på våren så lika bra att haka på trenden!

Fortsätter på tråden haha. Vi är två pers här som behöver få tag i en säng eller två! 0707601168 call me :rolleyes:

Senast ändrad:
Hyr stuga i björkis eller har de hunnit klappa igen helt? Om ni är hör av er kanske de kan ha en som ej är stängd för säsongen.

Tja igen..

Finns lediga stugor (4-5 pers) i Bjökliden om ngn är sugen på att dela.. Kostar ca 5500 kr mellan 8-13de.
Krävs ju dock att det är folk med bil för det kommer jag tyvärr inte få med mig....

Hojta till om ngn är intresserad, jag har inte bokat än men det är ju snabbt gjort om intresse finns!

Hörs!

Tjena! Det finns fortfarande ledigt boende på hotellet fram till torsdag och möjlighet att bo på vandrarhem i Björkliden med busstransfer efter banketten. Ring bokningen på 0980-64100 så fixar dom det :)

Ses i maj!!

Lånar tråden lite...tänker ev rulla upp mondeo-kombin från Sthlms-trakten till Riksgränsen kring tor/fre/lör helgen innan NM å vara uppe cirkus en vecka (senast t.o.m. helgen efter NM). Vore fint med nån eller några medpassagerare att turas om att köra å dela soppan med! Har takbox å en längtan efter lite vördnad å lek på ski.

Jag letar boende Fredag & Lördag nu i helgen, någon som åker upp tidigare och har boende? Jag kan absolut sova på golvet i något hörn bara jag har tak över huvudet. :)

Boende - tält alt. rulla upp kombi-jäveln (fäll baksätet å må gott, för 2-3 pers beroende på hbtq-känslighet). Go' tur, som man sade redan på de gamla aztekernas tid. Pizza? HÅLL KÄFTEN!!!!!!! #vårkänslor :D

Senast ändrad:
Om inte festen är det viktigaste finns vandrarhem i Björkliden. Davi Dallu är ett alternativ till det stora. Om festen är det viktigaste kanske det löser sig iaf...

Snödjup

Tillbaka
Topp