Boende i St Anton sökes!

AxelMoller

Medlem
Boende i St Anton sökes!
Jag om ni bror siktar på att åka ner till St Anton två veckor i februari och söker boende. Hotell och Hostels är rätt fullbokat och undar därför om nån sitter på plats, betalt såklart bra!

Axel

Boende i St Anton sökes!
Alltså det är nåt skumt med St.Anton. Alla hotell var fullbokade i typ september (förutom de snordyra då...)

Boende i St Anton sökes!
Kaskar sa:
Alltså det är nåt skumt med St.Anton. Alla hotell var fullbokade i typ september (förutom de snordyra då...)
Nu litar jag inte på dig. Har du försökt: http://booking.stantonamarlberg.com...stomHeader=true&AspxAutoDetectCookieSupport=1

Men, om du vill bo i ett hotel i St. Anton, du måste då vara svin rik!! Vi försöker få varje år "privat zimmer", "privat vermietung", "fruhstuckpension" eller nån lägenhet, om vi är en större grup. Vi är alla vanliga lärare och har absolut inte råd för hotel rum där.

P.S. Vi ska vara också där på veckan 9, vår 6. gång på sportlovet i rad.

Senast ändrad:
Boende i St Anton sökes!
Nja jag förhastade mig kanske lite. Allt var fullbokat på Hotels.com.
Sen la jag väl kanske inte SÅ mycket tid på att hitta andra alternativ utan försökte sporadiskt på de hotell som hotels.com listade.

Boende i St Anton sökes!
Kaskar sa:
Nja jag förhastade mig kanske lite. Allt var fullbokat på Hotels.com.
Sen la jag väl kanske inte SÅ mycket tid på att hitta andra alternativ utan försökte sporadiskt på de hotell som hotels.com listade.
Om du vill åka skidor i Österrike och är inte så helvetes svin rik, så glöm absolut hotels.com! Från skid områdets egna sidor kan du lätt hitta övernattning för under 50 euro per person när som hellst.

Boende i St Anton sökes!
Men även om man är svinrik så var det ÄNDÅ byst överallt. Jag skulle säga att i september fanns det kanske 10 rum tillgängliga i hela St.Anton. Utav säkert 25 hotell listade på hotels.com

Jag antog bara att de körde nån gemensam bojkott mot hotels.com

Boende i St Anton sökes!
Kaskar sa:
Men även om man är svinrik så var det ÄNDÅ byst överallt. Jag skulle säga att i september fanns det kanske 10 rum tillgängliga i hela St.Anton. Utav säkert 25 hotell listade på hotels.com

Jag antog bara att de körde nån gemensam bojkott mot hotels.com
När ska du resa dit?

Boende i St Anton sökes!
Jag kommer faktiskt inte ihåg när det var jag kollade. MEn jag har för mig det såg likadant ut varenda helg i mars. Äh, det får väl bli Engelberg som vanligt :)

Boende i St Anton sökes!
Kaskar sa:
Jag kommer faktiskt inte ihåg när det var jag kollade. MEn jag har för mig det såg likadant ut varenda helg i mars. Äh, det får väl bli Engelberg som vanligt :)
Ok, jag kanske kunde ha hjälpt. Men också AxelMoller, du borde prova först den här frågblanketten: https://web4.deskline.net/stanton/de/request?customHeader=true&AspxAutoDetectCookieSupport=1

De fria uthyrarna brukar svara inom en vecka. Och samma sak om ni reser till Montafon tal, Zillertal, Flachau området etc.

Tillbaka
Topp