Boende i St Anton sökes

Boende i St Anton sökes
Tja!
Vi är 2 tjejer som är på panikjakt efter boende i St Anton med. När tänkte du åka ner? Kanske kan styra upp nått tillsammans.

/Camilla o Carro

Boende i St Anton sökes
Hej, d låter som en plan. Ja hittade en lista med ställen att kolla upp på stantonamarlberg.com...... Jag tänkte åka slutet på nästa eller början på veckan efter det, senast runt den 11e. Jag har lite tappat orken att sitta o jaga här hemma så tänkte boka in mig på tex haus gruber som ska vara billigt och sen försöka jaga därnere, men kanske vi kan hitta nåt tillsammans ändå..? Vad har ni för plan? mitt nr är 0739 193759
Magnus

Boende i St Anton sökes
Vet inte om det är intressant men jag har lägenhet i Ischgl, ungefär 30-35min från St Anton. Hör av er ifall det är intressant.

Boende i St Anton sökes
Hej! jag o en kompis är också på att dela om de e lungt. hade tänkt att åka ner så snart som möjligt o stanna hela säsongen. finns på 0735362196 msn peterwallin314@msn.com

Boende i St Anton sökes
Tjenare!
Jag och en kompis är också intresserade av att dela på boende i st Anton. Vi tänkte dra ner i Januari och stanna så länge som möjligt.
Kanske kan dra ihop någon stor lägenhet eftersom det verkar vara en hel del folk som vill till st anton =)

Boende i St Anton sökes
Jo det vore grymt om det skulle lösa sig. Det e ju 7 pers bara i den här tråden som vill ha boende så det borde ju gå att hitta nåt...
Skiistaa hittade du något vettigt på den där listan?
Om nån hittar nåt bra ställe så e det ju bara att skriva i tråden, vore skönt att styra upp boendet så snart som möjligt =)

Boende i St Anton sökes
Halloj! Här är en till som är sugen på boende.. ! 8 pers nu med andra ord.. det borde väl gå att styra upp något? Jag åker ner den 25e dec och blir kvar så länge som möjligt..

Boende i St Anton sökes
Jag åker ner med tåg den 25e.. blev nog billigast så. Hur många är det nu som är på jakt efter boende? Måste ju finnas någon form av stort hus som går att hyra på så pass många? :)

Tillbaka
Topp