Boende i St Anton

Boende i St Anton
Tjenare vi Ska ner jag och en kille till den 28:de dec , har inte fixat boende än men det löser la sig alltid men om man bor 4 blir det ju billigare när åker ni ner??????

Kan ju hända att vi kan dela om någon hittar något...

Hör av dig på johan_a83@hotmail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp