Boende i St Anton?

luuckeboy

Ny medlem
Boende i St Anton?
Vi är ett gäng extreme riders som vill ner och bo i St Anton ett par månader. Vi hade tänkt åka ner i slutet av December eller i början av Januari.

Vi uppskattar ALLA tips om alternativ till boende, koja som slott.

Boende i St Anton?
tja..
jag var i stanton förra säsongen och bodde då halva tiden på ett ställe som heter haus gruber.. det ligger i st.jakob, 5min med buss. som går precis utanför huset! det är förmodligen det billigaste som går att hitta i stanton, visst de luktar ko och man är många som delar kök, toa etc.. med det funkade helt ok!
vi ses i vinter!

Boende i St Anton?
Jo gruber e billigt, men vette sjutton om det väger upp kolukten. Det finns bättre alternativ som inte kostar så mkt. Men ett tips kan ju vara att åka tidigare om du har möjlighet, eller kirra boende innan du drar.

/Calle

Boende i St Anton?
Haus gruber is the shit!
nästan så att ja saknar den stackars familjen, kommer aldrig glömma när vi backa in i deras bil...

Boende i St Anton?
jag kan bara säga dig att det e svårt att söka boende...försökte ordna en resa för gymnasieelever till St.Anton...men de företagen vi snackade med sade att det typ var fullt...

St.Anton= populärt!!!!

Boende i St Anton?
Ja va i st.anton denna sasongen! Men undvik st.jakob! ligger en bit bort! men ar du dar for att bara aka ar det billigt och bra, men vill du festa oxo sa blir det taxi eller att ga hem fran krogen! det tar ca 30min att ga! jag tycker att du ska bo i antigen "oberdorf" el. i nasserine! nasserine ar byn innan st.jakob! och ligger bra, sett till st.anton, det ar nara och bra, det ligger oxa en lift dar!
om du ar intresserad av att jobba for rum kan du kontakta "evelyne.welinder@st-anton.at" men som sagt det ar sno-skottning som galler, lite dumt om man vill aka ny-puder!
men skadar inte att fraga vad som galler!!
ha de gott!
fraga jarna mer om du har fragor!!//mikael

Boende i St Anton?
Jag bodde billigt på Tiroler Friden precis vid kyrka (centralt), tror vi betalade 16Euro natten, visserligen fick vi bara bo där mellan 10-20 december. Efter det blir man ju tvungen att ta sig länge ut från centrala anton om man ska bo billigt, eller att man styr upp något tillsammans med några polare.

/Calle

Snödjup

Tillbaka
Topp