Tänkte sticka ner till St Anton nu denna säsongen och bara chilla. Stanna ca 2 månader och bara åka, alltså ignet jobb. Undrar därför om någon har schysst boende att rekommendera eller liknande vart man kan vända sig (förutom google). Tacksam för alla svar!