zchallis Ny medlem 2008-01-07 Boende i St. Anton #1 Hej. Jag och en kompis kommer ner till Anton 18 eller 19 januari och vill gärna bo någonstans . Vi är väldigt städade och tänkte stanna några månader.
Hej. Jag och en kompis kommer ner till Anton 18 eller 19 januari och vill gärna bo någonstans . Vi är väldigt städade och tänkte stanna några månader.