Boende i St.Anton!?!?

Boende i St.Anton!?!?
Tjena, 2 goa killar som ska ner och åka skidor, festa och jobba i anton nu till vintern, vi har sökt massa boende och det har gått lite upp och ner! Men vi kom fram till att vi inte alls vill bo 2 st bara , utan man vill ju bo fler, för desto fler i huset desto störra fest blir det jU!!:D Så va fan, vi sa det att det kanske finns några som ska ner och har plats för 2 st eller några som vill hooka upp så man blir några fler:D?!?!

Så va fan, hör av er så gör vi en grym vinter nere i anton och kööör som fan!
Vi är grymt taggade:D

denoviish@hotmail.com
ericbukowski@hotmail.com!!!!

// Dennis & Eric

Boende i St.Anton!?!?
Låter bra! Hittar ni något boende så är jag lätt på. Har tittat runt lite själv efter boende men det har gått sådär. Hittat lite men inget inom den prisklass jag letar efter. dvs. runt 20 000-25000 för en säsong. Men som sagt hittar ni något är jag lätt på!
mvh Freddan

Boende i St.Anton!?!?
Finns ju alltid Haus Traxl eller Haus Gruber :s

Njae.. Gör som mig. Packa väskorna o dra ner. Allt löser sig på plats.

Boende i St.Anton!?!?
Oy vi e tre snubbar som också letar boende...så vi borde styra upp ett hus.. vi kommer dock bara vara nere tre veckor från den 19e till den 9 e men hör av er om ni e sugna på att styra upp. pz

Boende i St.Anton!?!?
Tjaaa!!! Jag är med sugen på att åka dit, vet dock inte om jag är själv eller har en polare med mej, Vad går det på att hyra lägenhet/säng en hel säsong där?

Boende i St.Anton!?!?
Varför inte prova med Haus Hans i den pittoreska och mysiga byn Pettneu. Man kan ha hur roliga och spårade fester som helst och bo åtminstone 12 pers. om man e beredd att offra sig lite för transporten till människobyn...

Tillbaka
Topp