Boende i St Moritz/Zermatt

lolan

Ny medlem
Hej!

Jag är en 24årig tjej från Stockholm, har bott o jobbat i Kina i 3 år, precis kommit hem och nu ska jag spontant ner o säsonga i Schweiz, helst St Moritz/Zermatt. Kommer vara där nere från den 25e januari. Tänker leta jobb på plats!

Om det är någon som har tips med vart man kan vända sig för boende. Vet att det inte är klassiska säsongs-orter
men alla tips är välkomna!

Om du är påväg ner o vill ha en room-mate hör av dig här eller på min mail: viola.gad@gmail.com

-V

Hej,
Zermatt, helt klart. Det är riktigt bra och bättre om man är där lite längre tror jag. Som du märkt är det inte lika uppenbart att finna boende som de andra ställena, men kolla på http://www.zermatt.ch/en/page.cfm/sn_accommodation det finns lägenheter man kan dela på och det är ändå säsongare där även om de flesta är där för att åka skidor och inte lika mkt party.

Lycka till! Ses säkert i mars! :-)

Tack så mycket för tipsen!-jag tror det lutar åt zermatt faktiskt- åker dit på onsdag!

Hör av dig när du kommer ner :)

Hälsningar--V

Kul! Blir grymt avis! Åker förmodligen till st Anton eller st moritz om ett par veckor. Bra med snö... Men zermatt är redan bokat en vecka 10 mars. Dra ett meddelande till mig så mailar/messar dig nät det närmar sig.

Tillbaka
Topp