boende i Stryn?

boende i Stryn?
strynsvatn camping, billigare och mkt fräschare än folven.. saknar iofs folvens partapartastämning. Bor man många i en liten stuga så blir det billigt, vi bodde 6 pers i deras minsta sorts stuga förra året. Dom fixar madrasser det är lungt...
Tyvärr så är det lite längre till backen.

www.strynsvatn.no/

boende i Stryn?
folven är stugby och camping och där finns även pubben. det e ca 15 minuters bilväg till backen därifrån, vilket är närmre än någon annan camping. att gå toll systemet tar nog 3 till 4 timmar skulle jag uppskatta.

boende i Stryn?
om det e nån som är intresserad så har jag plats kvar i min bil när jag kör till stryn i början av juni.. hör av er i så fall eriklindgrenr@hotmail.com

boende i Stryn?
Alltså jag har faktiskt för mig att det finns en närmare camping en folven!

keb: Alltså ni lär förstå att campingarna ligger typ på 25 m höjd över havet och skidanläggningen ligger på 1000 m. blir en bit att gå.

Precis som Oskarius sa(jag var en av dem som bodde i den stugan med 6 pers i) så är strynsvatn camping så mycket fräschare än Folvens, Folven har inte bestick eller kastruller(enligt vad vi fick höra av andra), strynsvatn har studsmattor, riktigt bra service, bad & grillställe!
Fast man missar partylivet om man hänger på strynsvatn camping om man inte åker någon annanstans, sen har ju folven en skatepark och det är ju en rätt stor fördel.

Tillbaka
Topp