Boende i Tignes, se hit!

blizzy

Ny medlem
Boende i Tignes, se hit!
Sökte folk till min lägenhet i Tignes innan men har hittat folk redan, men fick en massa svar från folk som letar boende nu i efterhand så tänkte bara säga att om nån letar efter lägenhet i Tignes och vill fixa ihop folk själv som jag gjorde (eller redan är sådär 3-4st) så har jag bra kontakt med en som hyr ut nice lägenheter där till rimliga priser!
Om nån är intresserad så bara hör av er med vad ni letar efter så kan jag kolla om det finns nåt ledigt.. kanske t.o.m. får lite "special price only for you" i och med att jag känner henne :)

och för er som inte vet vad Tignes är så är det den BÄTTRE delen av Espace Killy (Val d'isere och Tignes liftsystem)...

Boende i Tignes, se hit!
Hej,
vi är 2 killar som tänkte sticka ner till Val Disere för en månad eller 2 med början i Januari. Har du någon kontakt för boende så är vi väldigt tacksamma för kontaktinformation.

Vad ligger priserna på ungefär?

Tack

Magnus och Leif

Boende i Tignes, se hit!
Annars kan ni ju kontakta "agency" i centrala val d'isere. har iaf kollat in vad dom har för boenden och en del verkar riktigt sjyssta till bra priser...

Boende i Tignes, se hit!
Priset beror helt på hur många man är..
förra året var vi 4 i en 4-personslägenhet o betalade 1500/person. I år är vi bara 3 o betalar mer..
Har bara boende i Tignes men priserna där brukar va billigare än val disere o typ ligga på sådär 1400-2500euro för säsongen per person. Kollade på nåt ställe förra året hos nån agentur i valdi för 2500/per person för fyra och då var det mycket trängre och sämre standard än ett mycket billigare i Tignes..
Lägenheterna hyrs iofs bara ut säsongsvis (dec - maj) så har ingen koll på nåt för bara nån månad...

Snödjup

Tillbaka
Topp