Boende i Val D'isère i påsk?

PetraWeiss

Ny medlem
Boende i Val D'isère i påsk?
Hallå där!

Jag har några vänner som skall vara i alperna denna säsongen och jag ska ner o hälsa på i påsk men deras lägenhet är redan överfull så jag undrar om det finns någon som kan tänka sig att ha en extra person i lägenheten mellan 16-24 mars?

Eller om det är någon som känner till något bra boende???

Eller om det är någon mer som skall åka ner själv som kan tänka sig att dela boende?
/Petra
 
Boende i Val D'isère i påsk?
Tja, har du fått hjälp med boende påskveckan? Jag och en kompis tänkte åka ner till valdis då också och försöker fixa boende på egen hand.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp