sviden Ny medlem 2003-12-09 Boende i Valtho #1 Jag åker ner till Val Thorens den 17/1 för att göra min tredje säsong där. Jag undrar om det är någon som har en plats över i sitt boende.
Jag åker ner till Val Thorens den 17/1 för att göra min tredje säsong där. Jag undrar om det är någon som har en plats över i sitt boende.