Boende i västra Canada

aohde

Ny medlem
Boende i västra Canada
Två pojkar som kommer tillsammans med bil resa runt i BC och AB från jan till mar-apr för att få de perfekta åken och hoppen på film.

Vi letar lite boende på vägen. Kommer stanna till lite längre i Whistler, Banff och Fernie framför allt.

Så finns de intresse av att dela hyran under en period, kanske 1 månad lr 2, är vi intresserade!
Vi är okomplicerade och skulle nöja oss med en filt på golvet i stort sätt.

Hör gärna av dig!
alexander.ohde@webaid.se
B/S
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp