Boende i Verbier för 1 person!

Bartholf

Ny medlem
Heeej allihopa!!
Nu är det så att vi är ett gäng på 7 pers (4 killar, 3 tjejer) och vi letar nu efter en sista person till vår lägenhet med 8 bäddar!! Lägenheten är väldigt centralt belagd! Ski in ski out, bredvid liften, alltså riktigt schysst!!
Intresserad?

Tjena!
Jag ska ner till verbier vid jul och tänkte stanna i 1,5 månad ungerfär.
skulle vara överlycklig över att få tak över huvudet och ett gött gäng att åka puder med!Om det är en säng eller en soffa man kan slagga på spelar ingen roll.
Peace

Hallå! Är en social och positiv kille på 24 år från Göteborg. Har ett litet 'mellanår' mellan mina studier och har länge haft siktet inställt på att dra ner och köra en längre tid i alperna. Tittar på lite allt möjligt, men har hört att Verbier erbjuder mycket puder och gott häng! Jag har planer på att åka ner feb-april. Finns platsen kvar ev. för denna tiden? Maila gärna isf!

Hade gott sålänge! :)

// HenkeV

henrik.vaagfelt@tele2.se

Tjenare!

Tänkte stanna hela säsongen, vore hur schysst som helst att dela boende! Hoppas inte platsen är tagen, annars är jag jätte intresserad!

Jag ska ner till alperna (öppen för förslag på ort) i slutet av januari.
Hittar ni ingen som vill ha platsen under en större del av året så är jag intresserad.
PMa för mer info om mig.

Ååååhhh jag vill :)
Är en glad sprallig tjej från Halmstad som ska ner nu till Vintern! Är sängen ledig eller har ni hittat någon?
Välj mig ;)

KRAM på er!!!

Tjena!
Jag heter Johan och är en positiv och social kille på 20 år. Ska köra en säsong i verbier men saknar dock boende. Flyger ner i december och stannar säsongen ut.

Om det fortfarande finns plats kvar får ni gärna pm:a mig eller maila på johan.rutgersson@live.se .

Hade gott sålänge//Johan Rutgersson

Tillbaka
Topp