Hej på er! Jag är också inne på Verbier, sprang på en kille som bor där som eventuellt kan fixa boende. Har själv inte säsongat förut, men vill ju gärna och Verbier verkar toppen. Dock har jag ingen att bo med, så att dela med er låter jätte bra. Ni kan nå mig på min mail kim@liedberg.se
Ha det så bra! Kim