Boende i Verbier!

nilspils

Ny medlem
Boende i Verbier!
Söker du boende i Verbier från slutet av Januari till slutet April?? Trevligt par från Uppsala (inga tofflor...) har lösningen för just dej! Vi har hittat en schysst lägenhet i centrala Verbier, nära Medral-liften, med 3 sovrum, vardagrum, kök, badrum och duschrum. Den har 6 sängar (2/rum), man kan även ta emot gäster till bäddsoffan i vardagsrummet (plats för 2). Hyran ligger på 15000 kr/person för 3 månader om vi är 6 st som bor där.

Låter erbjudenadet lockande är det bara att höra av sej till: adelius66@hotmail.com

Ha d bra folks!

//Agnes (Verbier) & Nisse (Uppsala)

Boende i Verbier!
Tja! hmm låter intressant... har velat dra ner till Verbier sen jag hälsade på en polare där förra säsongen. har ni kvar platsen/platserna i lägenheten än..? i så fall är jag intresserad. har en del att fixa med att hyra ut lägenheten och ta ledigt från jobbet och sånt så jag kan inte helt säkert åka men hör av er om platsen/platserna fortfarande finns kvar.

Ante

Boende i Verbier!
Nä, men jag börjar bli jävligt trött på att inte få tillbaks mina skidfilmer!! Du får fan se till att dom kommer
hem till Pumpv 7 OMGÅENDE. Ditt problem, inte mitt!
Har ni det bra annars?

Boende i Verbier!
Hej. Det låter ju som ett bra alternativ. jag kommer från Ö-sund och tänker ämna denna pittoreska ort ett besök i vinter. någon plats kvar?

Snödjup

Tillbaka
Topp