Boende i Whistler - desperat

Nilimaa

Ny medlem
Boende i Whistler - desperat
Hejsan
Jag och en kompis försöker desperat hitta boeende i Whistler under vecka 8 ( ca: 15-21 feb) reading week. Vi är för närvarande i Calgary men är sent ute och alla Hostels är tyvärr fulla. Men vi skulle betala bra för en soffa, golv eller en hundkojja att sova i.



Nån som har plats eller vet nånstans?

peternilimaa@hotmail.com


(inget svar ännu så jag bumpar upp den här igen)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp