Boende i Whistler jan/maj

henrik-olsson

Ny medlem
Hej jag heter Henrik och söker ett boende i Whistler.
Jag är 29 år och bor i Gbg men de senaste två åren har jag varit i Oslo och jobbat som kock.

Om ni har något boende eller vet någonstans där man kan bo så är jag tacksam om ni hör av er till mig.

Mob +46 739 22 28 21

henrik.olsson@spray.se

Mvh Henrik Olsson

Jag har tänkt att dra dit i slutet på januari och behöver också boende!

Är 23 år bor i Göteborg, allmänt trött på livet, introvert, besserwisser/ mytoman , gillar att stöka ner gemensamma rum utan att städa efter mig, klagar gärna när det är för varmt/kallt eller så fort livet inte är en nedförsbacke, lånar oftast saker från andra utan att fråga om lov, rökning inomhus är självklarhet, konflikträdd, betalar alltid hyran i tid förutom om det finns crack inom en 10 mils radie då går oftast pengarna till det. Bor gärna tillsammans med en döv/blind/stum supermodell.

Hör av er!

// Nikolai

0046-730 261 100
n.toellborg@gmail.com

kan vara det roligaste (och kanske ärligaste) någon skrivit på länge! :D

Ja och en polare åker dit 22:a men vi letar på plats, verkar finnas ganska mycket ställen om man kollar på craigslist så det är nog lättast att kolla runt väl på plats, detta forum verkar stendött när det gäller boenden tråkigt nog...

Ses i Whistler!

// Martin

Yes detta forum var riktigt segt på detta, jag drar den 31:a och har plats några dagar hos några kompisar men inget permanent. Så om ni hittar något och behöver en extra att dela hyran med så är jag intresserad!

Ses i Whistler!

/ Nikolai

Tillbaka
Topp