Boende i Whistler

liiinda

Ny medlem
Boende i Whistler
Tja!
Sitter i Vancouver och funderar på om jag ska hyra mig ett rum eller en lägenhet uppe i Whistler för vintern. Min plan är och dra dit nu i september och undrar om de kanske finns nån som vill dela en lägenhet eller ett rum? När kommer alla människor?

Ha de gött!!!

Boende i Whistler
Jag och 2 kanske 3 kompisar flyger dit i slutet av oktober. Vi ska hyra en lägenhet över vintern, men har inte hittat någon ännu, dock har vi inte heller letat särskilt mycket.
Kom gärna med tips om du har någon sida eller liknande man kan hitta lägenheter på?!

Boende i Whistler
tjena linda!
vi är tre stycken som är galet sugna på att göra säsong i whistler!
hade varit kul om vi kunde slå ihop oss..
två killar o en tjej är vi. e sugen på att skaffa stor lya å ha de gött hela vintern med bara massa skidåkning!

hör av dig!
släng iväg ett mail här på freeride eller så.

ciao!
david

Senast ändrad:
Boende i Whistler
Hej! som det ser ut nu kör jag solo i vinter men har bestämt mig fullt ut för whistler=)
Drömmer redan om fresh powder days.

Är riktigt sugen på att lösa lägenhetsproblemet med andra sköna lirare.
Planerar att åka ner i dec och stanna ca 4 månader.

bästa hälsningar!
Jocke 22,sthlm

Boende i Whistler
Tja!
Ska snart avsluta en 1 ar lang vistelse i whistler. Jag lamnar i borjan av oktober men mitt hyreskontrakt gar ut i sista dagen i manaden. Ska du hitta ett bra boende till ett vettigt pris ska du gora det pa plats. Pga alla odragliga britter och aussis vill manga hyresvardar se sina inneboende innan de lovar bort sitt boende. Jag tanker hyra ut min sang i 2a hand. Sa om du ar intresserad ar detta ett gulderbjudande. 325 dollar, billigare an sa blir det inte.
Du nar mig pa min gmail om du ar intresserad lr har nagra fragor.
Pce

Boende i Whistler
Teddershredder sa:
Tja!
Ska snart avsluta en 1 ar lang vistelse i whistler. Jag lamnar i borjan av oktober men mitt hyreskontrakt gar ut i sista dagen i manaden. Ska du hitta ett bra boende till ett vettigt pris ska du gora det pa plats. Pga alla odragliga britter och aussis vill manga hyresvardar se sina inneboende innan de lovar bort sitt boende. Jag tanker hyra ut min sang i 2a hand. Sa om du ar intresserad ar detta ett gulderbjudande. 325 dollar, billigare an sa blir det inte.
Du nar mig pa min gmail om du ar intresserad lr har nagra fragor.
Pce
Hva mente du med "2a hand"?
Jeg kommer til Whistler i slutten av Oktober og er ute etter boende!

Tillbaka
Topp