Boende i Zell am See

Onsdag

Ny medlem
Boende i Zell am See
Tjena!

Vi drar ner till Zell am See över vintersäsongen i Januari (jo visst, aningen sent..). Vi har lyckats fixa jobb men ingenstans att bo. Vart fan ska man vända sig?
 
Boende i Zell am See
Hej!

Jag fick idag reda på att jag har fått jobb på ett hotell en bit utanför Zell am See och tyckte bara att det var trevligt att se att det är fler personer som ska bege sig ner dit :)

Om jag lyckas hitta något boende som kan vara intressant för er ska ska jag svara här om jag får tillgång till internet där nere.

 
Boende i Zell am See
Tjena Fiddish,

Schysst! Ska ringa runt som en vilde imorgon och förhoppningsvis finns det något. Dock är det nog som med allt annat...det är lättare att fixa på plats. Vilekt hotell ska du jobba på?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp