Boende Jackson Hole

• Trådstartare Trådstartare ymmot
  • Start datum Start datum
Y

ymmot

Guest
Boende Jackson Hole
Någon som vet om det finns något billigt boende i Jackson, typ lägenhet, vandrarhem bra om man har tillgång
till kök. har tänkt vara där en månad blir ruinerad om man skall äta ute varje dag.

Boende Jackson Hole
Funderar oxå på att ta mig en tur till Jackson. Fortfarande planer på att åka dit så kanske vi kan leta tillsammans? Jag åker i februari. Ngn annan?

/johanna

Boende Jackson Hole
The hostel X är såvitt jag vet det enda vandrarhemmet i området. Då bor man i Teton Village, alltså vid liftsystemet. Det är billigt boende (typ USD 60 per natt för tvåbäddsrum) och jag skulle gissa att det är det enda billiga boendet i Teton Village. Där finns inget kök, men ev en micro. Inne i Jackson finns en del suniga motel som ligger i ungefär samma prisnivå, men det enda som jag vet hade kök har de rivit... Det är relativt vanligt med kyl och micro på rummet, men kokplattor är ovanligare. Ställen ni kan kolla upp är t ex Anvil motel, Anglers inn, the Antler, Elk Country Inn och Pioneer motel. Generellt kan man lugnt påstå att det är lättare att hitta dyrt boende än billigt...
good luck
/ christer

Tillbaka
Topp