Boende kompisar Revelstoke 21/22

BenjiÅ

Ny medlem
Hej,
Jag heter Benjamin och är 20 år och har planerat att åka till Revelstoke. Jag har fixat boende/lägenhet i Revelstoke för fyra personer söker därför 3 roliga rumskamrater som är sugna på att åka mycket skidor och en och annan öl. Boendet är bokat från 17 december till första veckan i april. Kostnaden ligger på ca 5000:- per månad per person. Är du sugen på att dela boende skriv ett PM eller kontakta mig på (0768257779).

Amelin

Medlem
Tjabba, letar inte efter boende men ville bara nämna att vi är ett gäng på 4 man i 20 årsåldern som också kommer säsonga i Revelstoke. Vi kommer bo på Alpine Inn. Hoppas vi ses!

philiplindwert

Ny medlem
Hej,
Jag heter Benjamin och är 20 år och har planerat att åka till Revelstoke. Jag har fixat boende/lägenhet i Revelstoke för fyra personer söker därför 3 roliga rumskamrater som är sugna på att åka mycket skidor och en och annan öl. Boendet är bokat från 17 december till första veckan i april. Kostnaden ligger på ca 5000:- per månad per person. Är du sugen på att dela boende skriv ett PM eller kontakta mig på (0768257779).
Hej Benjamin, söker du fortfarande folk att bo med?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp