boende m.m i st. anton

CamillaLinnea

Ny medlem
boende m.m i st. anton
Tja,

Vi är två tjejer(19 0 22) från Halmstad/Göteborg som ska dra ner till St.anton strax innan Jul. Har vart där tidigare och vet vilket paradis det är!
Är det någon som har plats för två goa bruttor i sin lya, eller om det är någon som har tips om nått ställe som hyr ut rum/lgh för hela säsongen.
Dessutom undrar vi om någon tidigare bummare elller någon som ska ner nu, vet vart man kan hitta jobb...restaurang, guesthaus, toastädning...m.m =)

Hade vart tacksamma för all hjälp vi kan få!

Längtar...
Ha de gott.
/Camilla och Emelie

boende m.m i st. anton
Tjejer får alltid jobb, det är bara att söka så hittar ni, inga problem.
Hoppas ni får en trevlig sesong med mycket puder. Vi kanske sess om inte i backen så på funky.

boende m.m i st. anton
Tja! Kul att det kommer ner fler. Det är redan bra drag i stan och bättre kommer det att bli! Imorrn är det onsdag och då är det som bekant svensk fest på funky. kan inte bli annat än helt sjukt kul! Nu väntar bingen och lite skidåkning imorrn. Vi ses när ni kommer ner. Finns på mailbox, pumpen mitt i byn!!

boende m.m i st. anton
tjenare! Åker ner till anton den 27:e och skulle behöva lite hjälp med boende.. jag har boende från och med 13:e januari men tiden där mellan 27:e och 13:e skulle jag behöva ha någonstans att bo, någon som har några förslag?

Tack på Förhand

Tillbaka
Topp