Boende och jobb i St:Anton

Puderdax

Ny medlem
Boende och jobb i St:Anton
Tjenare alla glada pudersprättare! Kom precis hem från en sjukt bra vecka i St:anton! Vart så nöjd att jag och en polare fått för oss för att åka ner igen om några veckor och fullfölja säsongen ut...Vi letare boende, helst i St:anton, men Nezerein och St.jakob går oxå bra! Om någon har nån bädd över eller en arbetsgivare som söker arbetare hör av er så fort ni kan! Tack på förhand!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp