Boende och liftkort St.Anton

Hej!

Vi är två killar som flyger till Innsbruck 23/2. Letar boende i St.Anton med omnejd. Är det någon som har tillgång till boende och behöver extra pengar eller vet något ställe där det behövs folk så får ni gärna höra av er. Lugna och skötsamma med fokus på åkning. Planen är att stanna ca en månad men det är inte riktigt bestämt, kan bli längre.

Planerar någon att resa hem tidigare är vi även intresserade av att köpa liftkort till rimmligt pris

Jag bor i Åre så är det någon som vill avsluta säsongen i Sverige så kan jag ordna boende, resesällskapet bor i Östersund så skippa Mcdonalds längs resan och sväng in till honom och käka husman.

MVH

Eric och David
073-5087325
070-5491996

Jag har lite liknande planer, funderar på att avsluta vintersäsongen i Anton.. är i kanada just nu, men vi har lite snöbrist här.

Finns det någon tjej som ska hem från St.Anton tidigt som har lust att sälja vidare sitt säsongsliftkort till mig kanske? Kommer ner runt 10e mars.
Eric och David.. säger till er om jag hittar nått boende:)

Fan boende äre digert med här nere i st anton.
Men kika in pü mailbox internetcafe där jag jobbar och kika pü väggen. Där sätter folk upp lappar om boende och liknande hela tiden. Värt en titt iaf

//Rikard

Tillbaka
Topp