Boende Revelstoke/Kicking Horse sökes

bazze85

Ny medlem
Hej hej

Jag söker boende för en månad (ca 15 dec-15jan) i Revsltoke/ Kicking Horse för mig och tjejen. Vi var i Whistler förra säsongen, men nu har vi "bara" plats för en månads skidåkning. Någon som redan fixat boende och kan klämma in två glada själar en måndad så hör av er! Alla förslag är välkomna (även andra orter är intressanta)!

Basse och Sara

Mitt bästa alternativ till er är att kolla på Marys motell om de har ngt rum som ni kan få hyra till en billig peng. På så sätt får ni vara lite själva :) Nordiska bummare verkar inte bli någon bristvara i vinter i Golden....

Ett annat alternativ är att annonsera i The Force, skriva en rad på siten Skiinggolden och skriva en tråd på www.tetongravity.com...Happy hunting!

Ponderosa tar 1600 cad i månaden för två, Marys tar 1700.. Vilket är bäst? Och ligger ponderosa ens bra till?

oscarius sa:
Ponderosa tar 1600 cad i månaden för två, Marys tar 1700.. Vilket är bäst? Och ligger ponderosa ens bra till?
Har aldrig hørt talas om Ponderosa så.... ohh well. Så Marys eller Rondo ær væl de som har rimligast priser och ligger bra :)

David-p sa:
Hittade ett motell som heter Park Inn Golden som inte skulle ha mer än $850 i månaden för två queen beds och kitchenette. Någon som hört talas om det stället? Känns nästan lite för bra för att vara sant.
http://www.selkirkinn.com/index.html
Stället ligger ju ett litet stycke från "where it all happens" men till det priset så låter det som ett sjukt bra alternativ! Köper du en bil så har du ju noll problem att bo där. Tar väl ca 20min att gå till närmaste matbutik som ligger på "the strip"...samma till baren. Så ja....varför inte :) Go for it!

oscarius sa:
Nu kollade jag upp Ponderosa...och bestämmer du dig för at bo där så MÅSTE NI ha bil då det ligger ca 10-15 min utanför "stan" med bil.

Snödjup

Tillbaka
Topp