Boende sökes i Bad Gastein

EFagerstrom

Ny medlem
Tja!

Jag är en kille på 24 år från Helsingborg som åker ner till Bad Gastein nästa vecka. Jag har dock inte ordnat någonting ännu mer än biljett ner och kollat lite trådar här. Jag är därför väldigt intresserad av någon form av boende, alla boende är intressanta. Jag planerar att stanna resten av säsongen om allt klaffar.

Jag är glad och social och åker till Bad Gastein för att åka skidor i första hand, men det finns definitivt utrymme för en och annan afterski-öl och annat kul. Planerar att hitta något jobb som åtminstone betalar hyran.

Jag är väldigt tacksam för tips vad gäller boende och arbete. Någon som har en plats över i befintligt boende? Jag är hustränad och väldigt lättanpassad!

Hör gärna av er på min mail, ie05ef9@student.lth.se

Vi ses där nere om mindre än en vecka!

/ Eric Fagerström

Försöker igen!

Har varit nere i BG i fem dagar nu. Letar fortfarande boende och skulle vara tacksam om någon har något ledigt för en kortare eller längre period. Jag kan flytta in omgående.

Hör av er här eller på +46 735 34 61 65

Tja!

Tänkte bara fraga hur det gatt för dig med boendet?
Vi star utan boende i en vecka sa täkte bara om du har nagra tips..
Ha det gött
Louise

Hej Louise!

Jag hade tur och fick boende på fem dagar. Bor i ett hus med massa svenskar nu, Milchhof. Mitt tips är väl i så fall att hänga på Heggbloms och Silver och snacka med folk. Det var så jag hittade detta, men jag hade väldig tur. Kämpa på och lycka till!!

Eric

Tillbaka
Topp