Boende sökes i Verbier

Milla82

Ny medlem
Boende sökes i Verbier
Hej!
Jag ska åka till Verbier och jobba som skidlärare under tiden 24 januari (ung) t. o. m början av mars. Jag söker därför boende under denna tiden, kanske någon som vill få en lite extra på hyran och ha en extra -boende under denna tid?

Tacksam för alla svar!
Camilla Berglund
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp