Boende sökes i whistler säsongen 10/11 :)

sk0glund

Ny medlem
Tja

Jag och min flickvän fick precis våra arbetsvisum till Canada för denna säsongen och är otroligt laddade för en kul och spännande första säsong i Whistler. Vi är 23 respektive 21 år gamla och båda snowboardåkare och har tillbringat dom två senaste säsongerna i Åre.
Vi söker nu ett boende för denna säsongen som helst ska vara ganska centralt med lite annat roligt folk :)!
Just nu är nästan allt av intresse så har ni något boende eller något på gång eller kanske rent av några bra tips på hur vi ska gå tillväga så tveka inte att höra av er omgående!

Tacksam för snabba svar och hoppas vi ses i Whistler!
Johan

Nu är vi på plats i Whistler och bor på vandrarhem (fireside lodge) och letar boende för fullt! Har skickat iväg en del intressemail som vi väntar svar på! Är det någon mer som sitter i samma sits för tillfället :)?

Jajamensan! Typ alle her på Hostel International! :D
Har du fått noen svar på mailene dine?

Senast ändrad:
Hej hej.

Jag satte ut en annons i Pique Newsmagazine och det ramlar in en del mejl från landlordsen, jag har troligen styrt mitt boende redan så ett tips är att sätta in en annons där. Lycka till! :)

Ja vi har fått några svar men dom flesta är redan uthyrda eller på tok för dyra! Hur går det för er då och hur många är nì? Vi kanske skulle kunna gå ihop några stycken och kolla efter ett större boende tillsammans om det finns för schysst pris :)?

Ja vi har fått några svar men dom flesta är redan uthyrda eller på tok för dyra! Hur går det för er då och hur många är nì? Vi kanske skulle kunna gå ihop några stycken och kolla efter ett större boende tillsammans om det finns för schysst pris :)?

vi har fortfarande inte fått tag i något boende, söker för tillfället tillsammans med en engelsk kille men de flesta är redan uthyrda! finns de någon som har något bra förslag kanske?!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp