Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, jag är sugen på att åka skidor i vinter, söker sängplats i alperna eller i whistler.
Från 1. feb- 30 april.
Allt är av intresse. Om ni vet något, så hör av er?
Mvh Rikard
Karsberg@gmail.com
Finns massor me folk som fortfarande söker roomies, men alla är inte superaktiva i forumet.. så om du nu ändå inte har några platspreferenser så sök på "boende finnes" eller nåt så lär du få upp en del lediga boenden fortfarande...