Boende St Anton 15-19 mars 2018

MalinWester

Medlem
Hej,
Vi (tre tjejer) letar med ljust och lykta efter boende i St Anton 15-19 mars 2018.
Verkar vara fullbokat redan...
Tips någon?
/Malin

Hej!
Jag kan lova att det inte är fullbokat ännu. Dock så är det många ställen som inte öppnat upp för bokning av weekends redan nu. De försöker in i det sista att sälja ut hela veckor. De ställen som man kan boka weekends nu är i regel dyra som faan. (fina hotell och liknande)

Varsågod!:)
Skulle jag säga något skulle jag säga att det är dags att börja kolla när säsongen startar. Då är alla (de flesta iaf.) pensionat och hotell öppna och då har de lite bättre koll på hur bokningsläget ser ut.
Vill du, kan du skicka ett PM till mig, så kan jag ge dig några tips då jag har spenderat flera säsonger i St:Anton. Enklare på det sättet att ge lite mer specifika tips på bra boende ect.

Hej MalinWester!
Är lite nyfiken på om ni har hittat något boende än? Vi är 4 tjejer som också åker 15-19 mars men har inte hitta något i St Anton. Har därför bokat en lägenhet i Saalbach men letar vidare i St Anton.

Hej,
Tyvärr, vi har inte hittat något boende i St Anton ännu.
Vi letar vidare.
Du får gärna höra av dig om du hittar något boende och har lediga rum för oss 3 tjejer. :-)
Mvh
Malin

Hej!
Vi har inte hittat något boende i St Anton så det får bli Saalbach för oss. Vi har två lägenheter bokade men ska boka av en. Ni vill inte ta den? 645 euro för 15-19 mars.

Hälsningar Martina

Jeg fikk booket en lang(laaaang)helg fra 9-14 mars for to dager siden.
Erfaringen min er at det er litt lettere å booke helger, betale for 1 person i dobbeltrom(selv om de tjener 80% mer om man er 2 personer) når du bor litt utenfor, feks Pettneu eller Flirsch.

Tillbaka
Topp