Hejsan allihopa!!
Hoppas allt är toppen och alla är taggade till tusen inför den här säsongen! Det är vi iaf! Både jag och Carro var i Anton förra vintern och jobbade och nu kommer vi till allas stora lycka tillbaka!!
Vi har fixat vår favorit lägenhet från förra året (som egentligen borde vara allas favorit lägenhet med tanke på hur många som jämt hängde där) och nu så söker vi en tjej som skulle vilja bo med oss från och med den 20 december-20 April. Priset är mycket bra och lägenheten ligger perfekt! 15 meter från huvudgatan och mitt emot Scottys. För er som inte vet var Scottys är så är det bästa förfeststället i St Anton där alla samlas och dricker äckliga long islands!
Närmaste lift är galzig bahn dit det tar 3 min att promenera bärandes på skidor. Det är inte långt till Nasserein heller. Lägenheten är superfräsch och man får som sagt var plats med tre personer (går att tränga in fyra vid behov). Den har både stor balkong, kök, toalett och dusch!
Vi planerar att spendera mycket tid uppe på berget men vill så klart inte sitta hemma varje kväll för det. Känner du att det här skulle passa dig så hör av dig till oss. Så snabbt som möjligt!!! Dom bästa lägenheterna går först och ägaren vill ha svar!!
//Lojsan och Carro