Nosskire Medlem 2008-12-25 Boende st.anton v.2 #1 Någon som har tips? 2 personer.. Inte bummar lya utan gärna lite bekvämare! Pris måste vara hyffsat ändå... Någon som jobbar på hotell som vet att det finns rum lediga då kanske? Innan jag börjar ringa runt...
Någon som har tips? 2 personer.. Inte bummar lya utan gärna lite bekvämare! Pris måste vara hyffsat ändå... Någon som jobbar på hotell som vet att det finns rum lediga då kanske? Innan jag börjar ringa runt...