boende st jakob

boende st jakob
Tjena gott folk!
Jag och en polare ska ner till St Anton till vintern. Vi har lite funderingar angående boende där nere. Har hört att St Jakob ska vara betydligt billigare att skaffa sig en lya gentemot St Anton. Är det någon som vet något schysst ställe för två personer?
Hör av er!

boende st jakob
Om ni tänkt jobba där nere får man ofta boende med jobbet i ett paket. Så ska ni söka jobb bör ni inte hyra in er i ett boende och förskottsbetala hela vintern så att säga.

Var ett tag sen nu så jag kommer inte ihåg de andra alternativen så väl, men har bla bott hos haus anita i st jacob. Bara att googla namnet så hittar du. Billigt? Vetifan om jag kan påstå det men säkert lite mindre apdyrt än st anton proper. Om ni väljer att bo här är tipset från coachen att bjuda anita på strohrom som hon gärna dricker, speciellt om mannen i huset inte är hemma..

Sen har jag för mig att det fanns nåt billigare bummarhus i jacob som hette typ haus katz eller nåt sånt.. Du bor granne med några jävla oxar och hela huset luktar kattpiss och stall.

Om ni behöver bo billigt och inte orkar jobba så ni får boende, tror jag många söker sig längre bort till pettneu för att hitta mer rimliga hyror. Men vem fan vill bo där borta?

Ha en skoj säsong! ;)

boende st jakob
Kom på en till grej, du kan nog maila turistinformationen och be dom skicka dig en lista på alla hauses man kan bo i, så är det bara att börja mailbomba.

boende st jakob
Haus Hans-Peter Strloz, helt okej! Kvinnan i huset är lite nojig över städandet, 5000€/2 för hela säsongen..

Tillbaka
Topp