boende v.1 i st Anton

husmor

Ny medlem
boende v.1 i st Anton
Vi e två tjejer som tänkte åka ner till st Anton en vecka i från typ 1 jan 2005 och hittar inget bra boende. Är det någon som är där och vill hyra ut ett rum eller sängplats eller vet något om nåt bra så får ni gärna berätta de för oss... Vi betalar bra (ganska allafall, med tanke på att vi e studenter!)
Ps Vi e super trevliga och kanske kan hjälpa till med husliga saker, obs ej TVÄTTA KALSONGER! Ds
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp