nilse
Ny medlem
Boende Val d Isere
tja!
Är det någon som har plats eller vill ha plats i en lght i valdi? Jag kommer att vara nere från Nov- maj! hör av er om ni är intresserade av att ha en kille till i kollektivet eller starta ett nytt! Finns på mejl nissesfunclub@hotmail.com
Hupp// Nils Sörlin
Är det någon som har plats eller vill ha plats i en lght i valdi? Jag kommer att vara nere från Nov- maj! hör av er om ni är intresserade av att ha en kille till i kollektivet eller starta ett nytt! Finns på mejl nissesfunclub@hotmail.com
Hupp// Nils Sörlin
Senast ändrad: