Boende Val d Isere

nilse

Ny medlem
Boende Val d Isere
tja!

Är det någon som har plats eller vill ha plats i en lght i valdi? Jag kommer att vara nere från Nov- maj! hör av er om ni är intresserade av att ha en kille till i kollektivet eller starta ett nytt! Finns på mejl nissesfunclub@hotmail.com

Hupp// Nils Sörlin
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp