Boende Val d Isere

nilse

Ny medlem
Boende Val d Isere
tja!

Är det någon som ska till Valdi i vinter? Nån som söker en gubbe till kollektivet eller någon som inte har något boende så kan vi fixa det ihop! Finns på mejlen vid intresse nissesfunclub@hotmail.com!!

tja// Nils Sörlin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp