Boende Val disere

Starzinger

Ny medlem
Boende Val disere
Vi är tre killar som söker några att dela lägenhet med i Val disere!

intreeserade: Hör av er så kanske vi kan fixa åt ihop!

------
ändrad rubrik

Boende Val disere
Hej,
Jag och min polare ska till val disere och behöver boende. Jag drar ner i början av december och min polare ebba kommer ner strax efter jul. Vi är båda 19 år och bor i helsingborg. Du kan väll höra av dej.
Gustav 0730-384008 gustavaulin@hotmail.com
Ebba 0709-289796 ebbalowenhielm@hotmail.com

Boende Val disere
Klart vi är intresserade! Vi är två toppentjejer med ett ps2 som inte bangar boende. Men hur är hyran? Betalas allt i början eller? Det är nämligen lite svårt att hosta upp 25 lax på två veckor, vilket var ett alternativ vi kollade på. Hör av er, vi är skit roliga!

Boende Val disere
Tjena grabs, jag och en kompis (22) ska ner till val disere. kan dra när som helst. Hör av er!
fy fan, här ska åkas bräda! Ha det!!

Tomas 0734 330197

Boende Val disere
Japp, boende i Valdi är inte de billigaste. men de priset man får betalla får att spendera vintern i en av världens bästa skidorter. alla kategorier.

har spenderat de två senaste vintrarna där nere o de är helt underbart.
om ni har några frågor eller behöver hjälp med boende så kan jag sätta er i kontakt med en kille i branchen.

Boende Val disere
Vi (jag å Blakke) ska ner!
Vi är två grabbar på 23 år från Göteborg men som förtillfället bor i Mölndal.
Mycket bräda ska det bli och vi är intresserade av alla typer av boende och alla typer av folk.
Som många andra hade vi tänkt åka i slutet av november så om någon har något att dela med sig av så vill gärna ta del.

Boende Val disere
Jag ska ner i vinter. har ej bestämt var men åka ska det bli av.. Muckar i mitten av november sen e ja fri för skidåknng!! Eftersom jag inte bestämt nåt varken med kompisar eller ort så är ja öppen för allt

Tillbaka
Topp