Boende Valdi, FOLK SÖKES!

ascherr

Medlem
Tju

Vi är tre killar (Axel, Anton och Calle) från Stockolm som ska ner till Valdi och behöver folk till vår lägenhet för att mildra hyran något. Två av oss åker ner i början på december och den tredje kommer ner i slutet på januari, så därför söker vi dig/er som är:

- 1 person som ska spendera säsongen och inte ännu har något boende, eller
- 2 personer som behöver boende under typ 2 månader, eller
- 1 person som ska spendera säsongen och 1 person som behöver boende i typ 2 månader.

Jag och Calle gjorde en säsong i Chamonix förra året och Anton är okunnig inom skidåkning men ska ändra på detta i år.

Låter detta intressant eller är det något ni undrar över så är det bara att höra av på FR eller mailen. Snabba svar är såklart meriterande (först till kvarn)

//Axel

Tjena!

Jag ska ner till Valdi i början av januari och jagar desperat lya och har planerat att stanna så länge snön ligger kvar!

Med vänlig häslning

Erik

Jag är mycket intresserad!
Vill stanna hela säsongen. Stadd i kassa, ordningssam, trevlig, humorös, självdistanserad och partyglad samt övriga tänkbara superlativ.
Skickar epost imorrn!

Synd.
Annars hade jag varit fetgjuten som ert femte hjul under boskapsvagnen; fattig, stökig, otrevlig, nykterist, frireligiös samt helt befriad från humor och självdistans.
Nästa år kanske ni har en plats över?

Tillbaka
Topp