emilfriskk
Medlem
Boende Verbier 24/25
Hej, två grabbar som söker boende i Verbier säsongen 24/25 från december till maj, hör gärna av er om ni vet något! Mvh.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tjenixen! Jag och en tjejkompis tänkte med göra en säsong och tänkte om ni behöver fler att bo med eller om ni vill hitta något ihop!!Hej, två grabbar som söker boende i Verbier säsongen 24/25 från december till maj, hör gärna av er om ni vet något! Mvh.
Tjena vi är 2 grabbar som ska göra våren andra sässong förvisso inte i verpan vi har lite kontakter men huset är för 6-8 st ischTjenixen! Jag och en tjejkompis tänkte med göra en säsong och tänkte om ni behöver fler att bo med eller om ni vill hitta något ihop!!
Tjena! Låter ju fantastiskt! Vart är det ni isåfall vill göra er andra säsong?Tjena vi är 2 grabbar som ska göra våren andra sässong förvisso inte i verpan vi har lite kontakter men huset är för 6-8 st isch
Hej! Jag o min kompis ska också säsonga i Verbier och hade gärna skaffat boende ihop med ett bra gäng! Hör av dig på instagram till @sofieschollinTjena vi är 2 grabbar som ska göra våren andra sässong förvisso inte i verpan vi har lite kontakter men huset är för 6-8 st isch
Tjena Wilmer! Jag är sugen på att åka ner till Verbier och göra en ”kort” säsong från början av feb till mitten/slutet av mars. Har ni en plats över under denna tid vore det mer än intressant!Tjena! Jag och min polare har två platser över i en centralt belägen lägenhet i Verbier! Hör av er om ni fortfarande är på jakt efter boende.
Allt gott // Wilmer