Boende Verbier 4-20: jan ?

Boende Verbier 4-20: jan ?
Vi är fyra st som skall åka ner till verbier i två veckor och söker enkelt boende för en eller två för att täcka upp boende till alla. Betoning på enkelt, vi är simpla människor som bara vill åka.
Vi åker ner den 4:e o stannar helst i två veckor framåt.
Skulle vara mkt tacksam om ni hörde av er till några goa göteborgare.

//mvh
patrik
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp