karln
Ny medlem
Boende Whistler 07 finns
Tjenare jag har fått erbjudande om boende för 2 i Whistler mellan jan 1 och apr 31. Men har inte kunnat boka eftersom jag åker ensam. Så är det någon som är intresserad av att hänga med och dela boende med mig så hör av er.
Jag är 22år, skidåkare från skåne. Har aldrig säsongat tidigare men har åkt en hel del på ledig tid och lov. Jag har tagit studieuppehåll från studier i luleå iår för att arbeta ihop pengar och resa i vinter.
2man boendet kostar $4650 minus en rabatt om man bokar längre än två månader, tror det är 15% men vet inte säkert. Det blir i alla fall inte dyrare än detta. Per person blir det 15159 Sek för 4 mån = 3789 kr per månad. Men som sagt blir det lite billigare med rabatten.
Boendet är i creekside 400m från creekside gondola.
Hör av er via FR-mail.
Först till kvarn...
Mvh Karl Norling
Jag är 22år, skidåkare från skåne. Har aldrig säsongat tidigare men har åkt en hel del på ledig tid och lov. Jag har tagit studieuppehåll från studier i luleå iår för att arbeta ihop pengar och resa i vinter.
2man boendet kostar $4650 minus en rabatt om man bokar längre än två månader, tror det är 15% men vet inte säkert. Det blir i alla fall inte dyrare än detta. Per person blir det 15159 Sek för 4 mån = 3789 kr per månad. Men som sagt blir det lite billigare med rabatten.
Boendet är i creekside 400m från creekside gondola.
Hör av er via FR-mail.
Först till kvarn...
Mvh Karl Norling