Boende Whistler 18/19

NoraWallner

Ny medlem
Boende Whistler 18/19
Hej alla kanada-sugna säsongare. Jag och min kompis Mathilda ska göra en säsong i Whistler i år och är på jakt efter boende. Vi tänker att det vore sjukt kul att gå ihop ett större gäng och leta boende tillsammans dels för att få ner priset och för att lära känna flera roliga skidåkare.

Vi är båda 19 år och kommer från Stockholm. Vi är mest ute efter skidåkning, tänker jobba lite men mest för att träffa folk och och få in en lite extra inkomst. Vi är ordentliga tjejer som älskar att åka skidor och även festa lite efter backen.

Är ni intresserade av att hitta boende ihop eller om ni redan har ett boende och söker några fler att dela med så skriv gärna här i tråden. Hoppas vi ses där! :))

Boende Whistler 18/19
Hej Nora!

Jag ska också åka till whistler i vinter och är på jakt efter boende. Eftersom jag åker själv skulle jag gärna gå ihop med er om det skulle va intressant?

Jag är 22 år och bor även i Stockholm så vi skulle kunna träffas innan vi bestämmer nåt.
Målet med resan är självklart skidåkning men jag vill också jobba för att få in lite pengar under säsongen.

När tänkte ni åka ner? Du kan skicka ett pm till mig på fb om du vill så kan vi fortsätta prata där. :)

/Lovisa

Senast ändrad:

ValleHane

Ny medlem
Boende Whistler 18/19
Hej! Jag och mina två kompisar Ludvig och Edvin letar också boende för whistler. Vi tänkte vara där mellan januari och mars! Säsongade förra säsongen i Chamonix alla 3 och är jäkligt sugna på mer!

NoraWallner

Ny medlem
Boende Whistler 18/19
Gud vad kul! Hur går det för er med att hitta boende? För vi hade också tänkt åka i januari men jag tycker det verkar som att man måste komma tidigare för ett bra boende :/

MajaAlfrida

Ny medlem
Boende Whistler 18/19
Hej Nora!
Är en 20 årig tjej som älskar skidåkning och är grymt sugen på en säsong i kanada. Jag är helt klart intresserad av att slå ihop mig med några och leta gemensamt boende. Än så länge är jag solo men kan säkert få med mig nån av mina skidåkande tjejkompisar!
Framförallt är det skidåkningen jag är ute efter man tror även jag ska försöka jobba en del på plats som ni. Kommer ifrån Motala men vore superkul om vi kunde ses nån gång framöver och prata mera!
Skriv gärna på fb till mig om det låter intressant! :)
/Maja

Tove-N

Ny medlem
Boende Whistler 18/19
Halloj!

Har tidigare gjort säsong i St Anton, men är lite sugen på att åka iväg i vinter igen. Vore kul att snacka vidare på FB och höra era planer!
PM:a Tove Nordmark om det är aktuellt fortfarande! :)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp