Boende Whistler

he11e

Ny medlem
Boende Whistler
Hej!
Jag vill åka till Whistler och säsonga efter jul, men har inte hittat något boende. Om det är någon som har fixat boende och som har en sovplats över så är jag jätteintresserad! Är snart 20år, pigg, glad och ordentlig.
Min mailadress är helena.wallenberg@hotmail.com
/Helena
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp