Boendefraga: Breckenridge 11/12!

Karin

Ny medlem
Hej alla!

Vi ar tva som ankommer till Denver den 6 januari - utan boende men med varsitt EPIC epic skipass!
Boendefragan ar nu hogst aktuell och vi tittar framst pa Vail och Breckenridge. Tankte oss tre manader men hittar inget i var prisklass. Ar folk intresserade kan vi kanske hyra ett mindre hus och komma undan lite billigare.
Hor av er snarast, hade vart gott att ha det fixat! Ovriga tips och rad mottages garna.

Ha det fint!
Kram, Karin och Emma.

Hej!

Om ni inte hittar något i er prisklass i någon av själva skidorterna kan ett tips vara att bo i Frisco. Frisco ligger mitt emellan Breckenridge, Keystone och Cooper och är nära flertalet riktigt bra ställen (bla Vail) som är knutet till samma liftkort. Dock tror jag att tillgång till bil är ett måste då jag är osäker på om det går några shuttles. Dock tror jag att det är roligare att bo inne i någon av skidorterna men det här är ändå ett bra alternativ om man har bil, vill åka på lite olika ställen samt vill spara lite pengar. Lycka till och ha en grym resa!

// Fredrik

Spana in http://tigerrunresort.com/chalets.php de ligger bara några kilometer från Breck och ska ha vettig förbindelse med bussar. Jag och en polare kommer till Colorado i början av februari och tänkte hyra en stuga där i ca 3 månader. Stugorna rymmer 4a pers och den billigaste går för 850 USD i månaden. :)

Hej Karin!
Har ni hittat något boende? Jag och två kompisar kommer till Denver 4:e januari, än så länge utan boende. Vi letar för fullt, och det bästa hade varit att, som du säger, gå ihop flera och hyra ett hus . Hur länge ska ni stanna?
Mejlar dig också..

Annevi.

Senast ändrad:
hej, hur går det med boendet i breck? jag är ev sugen på att haka på boendet, iaf några veckor är tanken.
ska hänga i mammoth också, och några veckor i colorado. så säg till om det finns plats hos err :))) tackk!

Tillbaka
Topp