boendemate i Val D'isere

boendemate i Val D'isere
Tjena! Jag är en härlig grabb som känner grymt bummarsug just nu så jag kniper mer än gärna platsen:) god och glad är jag och dessutom en jävel på att städa och laga mat. Dock måste jag back to sweden senast 23 mars..
Men hör av er på freeride, facebook eller adda mig på msn (jesperhermodsson@hotmail.com) om det låter intressant:)

Ciao!

boendemate i Val D'isere
Heej!
Fick Jesper bo med er eller behöver ni e skön brud? :)
Jag ska ner nästa vecka men har ingenstanns o bo...:S PANIK
fast det går nog bra, bara man ser till o har roligt själv!
Jag kan ju fladdra o vänta tills den 9 feb med o bo hos er, kan chilla någonannanstanns så länge!?
Kram!

boendemate i Val D'isere
hey tjejer!!
vi er to danske killer, som søger sæsonplats fra børjan af februar. vi har tidligere gjort 3 sæsoner i val d. vi behøver inte myget plats og kan hitte en exstra madras om ni bare har 1 seng kvar.... vi er rigtig trevlige og åker skidor værje dag. vi åker ned i bil d.25 jan, men hyrer nok en lejl i børjan til vi finder noget annet...
a bientot!
tobias

boendemate i Val D'isere
yoo!! jag kmr ner den 31 jan och stannar till 31 mars. kan säkert lösa ngt temporärt fram till 9 feb men sen hade det vart gött med 1 bostad. har jobb men nu behöver jag bara boende:S kan ni hjälpa mig kanske?!? jag e jävligt rolig bara så ni vet;)

peace / JOhan

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp