Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blizzard rustler 11, har inte bindningarna än men har hittat en bra beg deal så vill bara kolla innan man köper. Pallar inte köpa nya stoppers osv
ski-sale.se
Tack, men som nämnt ovan så ”Pallar inte köpa nya stoppers osv”Look L2 Bromsled | Köp den här! - Snabb leverans
L2 Bromsled från Look kan köpas här. Snabb leverans - Superbra service. Look L2 Bromsled är ett bra val inomski-sale.se
Visa bilaga 42290
Ok, trodde det var pga priset, De kostar ju runt 1000-lappen normaltTack, men som nämnt ovan så ”Pallar inte köpa nya stoppers osv”
Då kan du skita å köpa bindningarna.Tack, men som nämnt ovan så ”Pallar inte köpa nya stoppers osv”
Ja exakt, varför ska jag köpa ett par bindningar med ”fel” stoppers som är runt 700 billigare än ett par med rätt stoppers? Jag föredrar nämligen att slippa extra jobb och beställningar om man kan köpa allt klappat och klart för samma pris!Då kan du skita å köpa bindningarna.
Aa eller grejen är den att jag kan köpa ett par med ”rätt” stoppers för cirka 700 kr mer så då är dumt att köpa ett par med ”fel” och sen lägga 5-600 på stoppers. Men tack ändå!Ok, trodde det var pga priset, De kostar ju runt 1000-lappen normalt
Det är inte lätt att böja skistoppers, troligen är de 95mm, och kommer inte funka till en skida över 110.Aa eller grejen är den att jag kan köpa ett par med ”rätt” stoppers för cirka 700 kr mer så då är dumt att köpa ett par med ”fel” och sen lägga 5-600 på stoppers. Men tack ändå!
Jag tänker precis som du beskriver själv i detta inlägg och läste det mellan raderna redan vid inlägget som jag svarade tidigare.Ja exakt, varför ska jag köpa ett par bindningar med ”fel” stoppers som är runt 700 billigare än ett par med rätt stoppers? Jag föredrar nämligen att slippa extra jobb och beställningar om man kan köpa allt klappat och klart för samma pris!
Men med tanke på ditt mogna svar så antar jag att du inte var kapabel att tänka så långt!