bojkotta junkyard!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
bojkotta junkyard!
Dahllof sa:
>>Jag säger de samma fan! så jävla löjligt att hålla på sådär, acceptera andra saker än de dom håller på med!!

tycker att junk ska acceptera andra saker och inte bete sig som nåra senila pensionärer<<

>>jag ska fan beställa en och kryssa junkyard och sätta ett hjärta runt skii (: nån mer som är på?

funderar även på att sicka en bild till dom, de vore nice om många gjorde de, större effekt då.. men då kan de ju låta barsligt av oss också men va gör man inte för sporten, eller som man sa när man va lite "de va ni som började!"<<

DET va de ja skrev i förra you know ;)
Lätt att jag gör!!!:D

bojkotta junkyard!
palla bry sig? sjukt töntigt..

bojkotta junkyard!
JagGillarSkidor sa:
klagar just nu!! moahahahahaha

skriver så här:P

hej! jag tycker att eran tröja "Always online never inline" är kränkande mot oss skidåkare!

jag tror att ni kommer förlora många kunder tills ni har tagit bort tröjjan eller gjort en motsats(alltså
.......................______
.........._______|...........|______
..........|..always online never..|
..........|_____.snowboard_____|
....................|.............|
....................|.love ski..|
....................|.......<3...|
....................|_________|
så här)
Jag tycker att vi trycker en tröja som är så som du gjorde:
.......................______
.........._______|...........|______
..........|..always online never..|
..........|_____.snowboard_____|
....................|.............|
....................|.love ski..|
....................|.......<3...|
....................|_________|
och sen köper alla skidåkare den!

bojkotta junkyard!
helt rätt av junkyard.. alla skidåkare är shitty

bojkotta junkyard!
varför hatar skatare inlinesåkare? visst, det finns dåliga inlinesåkare som tror dom är coola men det samma gäller även skate! hur orkar man gå runt och hata hela tiden? tycker inte om hur skateboardåkare hetsar varandra att hata inlinesåkare. kan nästan jämföras med rasism. så nästa gång ni ser en inlinesåkare: ge honom/henne en kram och en ask choklad!

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
hahaha.. men inlines e lite fag, skidor med.. men snowboard kan man ju inte hata, så mycket snyggare.. .<3

tänk utan för bubblan kidz

bojkotta junkyard!
face-plant sa:
varför hatar skatare inlinesåkare? visst, det finns dåliga inlinesåkare som tror dom är coola men det samma gäller även skate! hur orkar man gå runt och hata hela tiden? tycker inte om hur skateboardåkare hetsar varandra att hata inlinesåkare. kan nästan jämföras med rasism. så nästa gång ni ser en inlinesåkare: ge honom/henne en kram och en ask choklad!
Mja kanske de ;P.

Sen undrar hur många miljoner junkyard kommer att gå torsk på denna lilla tröja...

bojkotta junkyard!
Bucon sa:
hahaha.. men inlines e lite fag, skidor med.. men snowboard kan man ju inte hata, så mycket snyggare.. .<3

tänk utan för bubblan kidz
Då måste du ju vara fag eftersom det är en fag på din visningsbild :P

bojkotta junkyard!
om ni tycker att de e fel varför göra samma sak?

Ta upp de med junkyard då.

Senast ändrad:
bojkotta junkyard!
w0rd, ingen ska trycka upp någon ful äcklig tshirt mot snowboardåkarna. "newschool skidåkningen" hade inte funnits utan dom så klanka inte ner på snowboardåkarna snorungar.

bojkotta junkyard!
44rkc54.jpg

bojkotta junkyard!
"hur fan kan ni trycka en tröjja där det står, never inline(or skii) FÖRJÄVLIGT rent ut sagt..
ni er Bojkottade!"

:)

bojkotta junkyard!
Filleman sa:
Jally sa:
FGustav sa:
Förfrågade precis Oakley om dom kunde trycka en:
http://i16.tinypic.com/33e0b5k.jpg
du vet väl att oakley har jävligt mycket med snowboard att göra åxå? Hur många skidåkare äre som har en oakley promodel? de är iaf 3 snowboardåkare... Oakley var ju ämnat för snowboardåkare från början, så du får nog be nå annat märke.
Men hurru smart arsle! Hur seriös tror du han är!?!?
haha eller hur;)

bojkotta junkyard!
sears sa:
Filleman sa:
Jally sa:
du vet väl att oakley har jävligt mycket med snowboard att göra åxå? Hur många skidåkare äre som har en oakley promodel? de är iaf 3 snowboardåkare... Oakley var ju ämnat för snowboardåkare från början, så du får nog be nå annat märke.
Men hurru smart arsle! Hur seriös tror du han är!?!?
haha eller hur;)
Haha, mest brända killen! "vet du att dom gör snowboard saker" haha.
Keep up the good work !

bojkotta junkyard!
Hahah fan va rätt! Seriöst, alla här vet att vi snowboardåkare är myyycket häftigare o grymare än alla er skidfags, eller hur!? Nä nu ska jag in på junkyard o köpa nåra sånna tröjjor! Höhöhöhö!

Fan va pinsamt att man ens orkar ta upp de här, tjaarråå!

bojkotta junkyard!
erik_lindhe sa:
Hahah fan va rätt! Seriöst, alla här vet att vi snowboardåkare är myyycket häftigare o grymare än alla er skidfags, eller hur!? Nä nu ska jag in på junkyard o köpa nåra sånna tröjjor! Höhöhöhö!

håller med, snowboard är ju skitcoolt, heejråå!

Senast redigerad av en moderator:
bojkotta junkyard!
hade det stått snowboard istället för skii på tröjjan hade vi snowboardåkare inte överreagerat, ni skidfags är fan otroliga

bojkotta junkyard!
Deespin sa:
erik_lindhe sa:

Kan man inte göra så att man bara får skriva ett inlägg per tråd, du skulle vi slippa dig! Haha, nörd!

bojkotta junkyard!
oakleybooy sa:
hade det stått snowboard istället för skii på tröjjan hade vi snowboardåkare inte överreagerat, ni skidfags är fan otroliga
vi skidåkare överreagerar inte heller

bojkotta junkyard!
erik_lindhe sa:
Deespin sa:
erik_lindhe sa:

Kan man inte göra så att man bara får skriva ett inlägg per tråd, du skulle vi slippa dig! Haha, nörd!
du kan ju blockera mig, tjaaråå!!

bojkotta junkyard!
Jag älskar alla sköna människor som inte var medlemmar för 1 år sen
och fick lära sig fr inlägg i IRONINS tecken!
God bless'em !

bojkotta junkyard!
precis^, ironi är den riktiga formen av humor

bojkotta junkyard!
FGustav sa:
Jag älskar alla sköna människor som inte var medlemmar för 1 år sen
och fick lära sig fr inlägg i IRONINS tecken!
God bless'em !
A fy tusan va dom e sköna! Men du är skönare! Njaa förestn, ja ångrar mig!

bojkotta junkyard!
Det var då ett jävla tjat om en t-shirt. Okej bla bla dom är anti-skidåkare men vafan, Junkyard är en helskön butik med trevlig(kunnig?) personal och ett mysigt sortiment med nästan allt man kan tänkas behöva inom skate, snow osv. Hursomhelst. Gillar du inte tröjan, köp den inte. Har inget emot brädåkare, och de flesta brädåkare har inget emot mig heller.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Tillbaka
Topp